Fakticky nejdůležitějším měřítkem většiny realitních transakcí je cena nemovitosti. Důležitý je samozřejmě termín zahájení inzertní kampaně, vlastní prezentace nemovitosti, právní služby a vše, co s tím souvisí. Mým úkolem je pomocí různých marketingových nástrojů najít bonitního kupce, který si nemovitost za oboustranně odsouhlasenou cenu koupí. Vše potřebné k dosažení úspěchu naší spolupráce zařídím.
Na stanovení prodejní ceny nemovitosti má vliv několik faktorů, jedná se především o:
– stav a dispozici prodávané nemovitosti
– u domů a bytů jsou důležité měsíční náklady na bydlení
– lokalita z hlediska atraktivnosti v daném městě/obci, možnost parkování, dostupnost na MHD
– u pozemků záleží také na jejich tvaru a poloze a dostupnosti inženýrských sítí
– důležitou roli hraje poměr nabídky a poptávky, počet a cenová úroveň prodaných a aktuálně nabízených nemovitostí v dané oblasti
– přihlédnout se musí i k požadavku majitele na výši ceny (minimální výtěžnost) a časový horizont prodeje